Saturday 5 May 2012

bab 5 (by lizawati)

Arman memandu keretanya dgn perlahan...gambaran peristiwa di terlanggar awek pg td menjelma kembali...perghh cun jugak awek tu, apasal aku asyik teringatkannya. Padahal bkn x pernah aku jumpa perempuan. Kat luar negara melambak2 perempuan, sedangkan perempuan yg berbogelpon aku dah pandang tapi jantung tak pernah pula nak bergetar hebat macam ni..agaknya jantung aku ni dah x sehat balik kott..tapi rasa2nya pembedahan yg dilakukan sewaktu kecil dl amat berjaya..Arghhhh malaslah nak layan pomp garang macam tu..syuh...syuhhh g jauh2...yg ptg skb kije..kije dan kije..sampai je di restoran yg dijanjikan kelihatan asyraff sudah menunggu..Mereka duduk di satu tempat yg jkelihatan tersorok dr pndgn ramai..Asyraf menghayun tgnnya memanggil pelayan "Woit bro...awalnya lu sampai.." "Assalamualaikumlah, apani kata org islam pgl woi2..aku ada nama okay nama aku Asyraf the most bachelour person in this malaya" "Adui!!!!waiter2 plz amikkan saya baldi ke besen ke, sy naktadah muntah hijau saya ni..BLUWEKKKKKKKK!!!!!!waiter yg ngin mengambil order tersenyum manis memandang Armad.."apasal ni cik adik sayang tenung2 abg ni..abg hensem ye macam Jung soo ke??sbnrnya kehenseman abg ni memg sejak azali tau...cuba try tgk mata abg yg warna hijau ni..this is real okay bkn abg guna konteks len" kalau cik adik rasa tertawan silalah masuk meminang tapi hantaran agak mahal..bkn sng nak dapat hero mata hijau cam abg ni"Armand mengusik pelayan itu .. "dahlah Armand jgn nak menggatal jee ko nak makan apa ni? aku dah naik kematu punggung tunggu kau..dah sampai leh lg kau mengurat pelayan kat sini pula.Tadi kata ada hal penting yg nak kau bincangkan dgn aku." "Bagi saya lamb chop 2 sets okay dear..air fresh orange satu and for my friend u just give him sky juice sbb dia ni memg suka pergi sky..hahah almaklumlah pilot..." "Xpayahlah dik abg nak fresh orange juga..Xpayah dilayan mamat mata hijau ni karang mengamuk terus bertukar jadi incredible hulk..huh!!!"pelayan itu berlalu pergi setelah mendapat pesanan "apa kes kau bro, td aku call kata tensen..ceciter" "my father srh aku kawenlah" "hah kawen??dgn sape?"awek mana? aku knl x?" "akupon x knl kau lg mau tanya.aku rasa cam nak mati dgr ayat kawen2 ni..kau pon tahukan sejak aku putus dgn serene dl mana pernah aku ada awek..aku sayang punyalah separuh nyawa last2 dia tglkan aku sbb lelaki yg lebih kaya..Arghh pomp semua samalah..pisau cukur" "si serene tu memg dr dl dah aku tau pisau cukur..tapi kau jugak yg rela dicukur...bila aku nasihat kau cakap..xpalah dia bkn cukur org lain pakwe dia jugak."kata Asyraff sambil membuat gaya mencukur jambangnya.. "Siot kau bro" kurg asam.. "pssttt..pelayan sampai tu.." "En..ni maknan2 encik dan ini minumannya ye..silalah makan n plzz enjoy ur food" mereka menikmati makanan sambil meneruskan perbualan.. "Kau tahu asyraff pg td ada awek landing atas dada aku, awek cun bro..bergetar2 jantung aku ni menatap muka awek tu..dahlah lawa , hidung dia kulit dia semua lawa" "terhempap depan dgn depan ke..pergh!!!!rezeki tu bro..bestnyaa hahahahhaha" "Kepala hotak kau rezeki..awek garang nak mampos!!!aku rasa hantu kak limah tupon lg lembut dr dia Tapi kalau bab cantik memg x dinafikan dia memg cantik bro, tergoda aku sekejap." "argh! tapi bila fikir aku nak kene kawen terus xder mood lah..xkan nak kawen umur aku br 31 lom ready lglah" "Bro pada pendapat aku better kau ikut je kata mak ayah kau tu, yelah...xkan nak jd anak derhaka pulak..lgpon kau sorang je anak diaorg ..Parents kau pon bkn muda lg..diaorg nakkan cucu tu agaknya...dapat kawen pergh!!best2..kalau akulah yg dapat hari2 aku usaha..Usaha utk menambahkan umat nabi..disamping mendapat pahala dapat anak jugak. Amacam best tak cdgn aku ni bro. "Entahlah asyraff aku ni nak kkawen nak juga memilih xkan nak serkap jee kalau x selera macam mana.eeeeeee x maulah aku..." "yang ptg sekarang kau ikut je kata parents kau tu...cinta tu nanti2 datanglah...kita knl hati budi dl..x salah kan??" "tengoklah macam mana nanti..dahlah makanlah asik berborak ajee hai...nak kene kawen..nak kene kawen..malasnyaaaa!!!!!'

0 comments:

Post a Comment